Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρησιμοποιούμε cookies για την βελτίωση της online εμπειρίας σας. Συνεχίζοντας στο ηλεκτρονικιο μας κατάστημα θεωρούμε ότι αποδέχεστε την χρήση των cookies. κλείσιμο

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ελαττωματικό Προϊόν

Το paradosi.gr, στην προσπάθεια που κάνει να σας αποστέλλει ποιοτικά προϊόντα σε άριστη κατάσταση συσκευάζει προσεκτικά τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και ελέγχει διεξοδικά το σύνολο της παραγγελίας σας πριν αυτή σας αποσταλεί. Πάρα ταύτα, εάν λάβετε ένα προϊόν σε ελαττωματική κατάσταση πρέπει άμεσα, και σίγουρα εντός 4 ημερών, να μας αποστείλετε ένα email στο paradosi@otenet.gr περιγράφοντας το πρόβλημα και ει δυνατόν επισυνάπτοντας και μια φωτογραφία του προϊόντος.

Εμείς θα προβούμε άμεσα στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή του αντιτίμου σε τραπεζικό λογαριασμό σας.

Υπαναχώρηση

Στην περίπτωση που πραγματοποιήσετε μια αγορά και ένα προϊόν δεν σας ικανοποιεί, έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης για όλα μας τα προϊόντα πλην εκείνων που κατασκευάστηκαν ειδικά για εσάς. Για να ασκήσετε αυτό σας το δικαίωμα πρέπει εντός 20 ημερών να μας αποστείλετε email στο paradosi@otenet.gr με το αίτημά σας ή να συμπληρώσετε την φόρμα υπαναχώρησης που βρίσκεται στο κάτω μέρος της παραγγελίας σας στο Ιστορικό Παραγγελιών.

Μόλις λάβουμε το αίτημα σας, εμείς θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας αναγνωρίζοντας το αίτημα σας. Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός 10 ημερών από την δήλωση υπαναχώρησης. Μπορείτε να επιλέξετε τον μεταφορέα της επιλογής σας ωστόσο εμείς σας προτείνουμε την υπηρεσία επιστρεφόμενων με συμφέρουσα προς εσάς τιμολόγηση. Σε περίπτωση που επιλέξετε την υπηρεσία επιστρεφόμενων , εκπρόσωπος της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρείας ταχυμεταφορών θα παραλάβει από εσάς το προϊόν προς επιστροφή. Θέλουμε να σας παρακαλέσουμε να τηρήσετε το ραντεβού με την εταιρεία ταχυμεταφορών γιατί σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορέσετε να επωφεληθείτε αυτής της προσφοράς. Όταν παραλάβουμε το προϊόν (ή όταν λάβουμε κάποιο αποδεικτικό στοιχείο αποστολής του) θα ελέγξουμε την άριστη κατάσταση του και έπειτα θα σας πιστώσουμε στον τραπεζικό λογαριασμό σας το αντίτιμο του και τα έξοδα παράδοσής του. Εναλλακτικά, η επιστροφή του αντιτίμου του προϊόντος μπορεί να γίνει με το ίδιο μέσο που έγινε η πληρωμή, εφόσον αυτό επιθυμείτε. Εάν το προϊόν δεν φτάσει σε εμάς σε καλή κατάσταση λόγω μη επαρκούς συσκευασίας ή χρήσης (βλ. Όροι Χρήσης) θα υποχρεωθούμε να σας πιστώσουμε την αξία του προϊόντος μειωμένη, μεταξύ 10%-50% της αρχικής. Τέλος, παρακαλούμε σημειώστε ότι εάν επιλέξετε την συνεργαζόμενη εταιρεία για την επιστροφή του προϊόντος σας τότε το κόστος της επιστροφής του θα συμψηφιστεί με το κόστος παράδοσης (το οποίο επιβαρύνει εσάς), και συνεπώς θα παρακρατηθεί και δεν θα σας επιστραφεί.